• Юлиян Величков

Facebook с нови реклами, с които ще таргетира хора, които търсят полети


Новите реклами за полети ще даде възможности за рекламиране отвъд обикновения ретаргетинг

Facebook пуска нов рекламен формат, направен специално за авиокомпании и приложения за търсене на самолетни билети, които искат да таргетират потребители, търсещи полети. Новите реклами за полети позволяват на авиолиниите да таргетират своите реклами на база потребителски посещения на Facebook страници, сайтове и прилоцения, които са свързани със самолетни билети.

Доскоро казващите се “динамични реклами за пътуване”, вече ще дават възможност на рекламодателите да рекламиране отвъд обикновения ретаргетинг, който лимитираше рекламите да достигат до потребители, които са посетили сайта или приложението на авиокомпанията.

Facebook директорката за пътувания в САЩ, Кристин Уарнър:

„Знаем колко важно е за рекламодателите на туристически продукти да достигнат до правилните хора с правилното съобщение, персонализирано в зависимост в кой етап за вземане на решение се намира той. С подобрението на нашето решение за реклами за полети, рекламиращите могат да достигнат до повече хора във Facebook, които все още не са решили финална дестинация или хора, които често преглеждат един и същ полет.“

Facebook използва примерът за потребител, който е посетил сайтовете на няколко авиокомпании и приложенията за търсене на цени за полети, за да провери цените за почивка до Мексико. По този начин от компанията показаха как авиокомпаниите могат вече да използват реклами за полети, за да достигнат до тези хора и да им предоставят реклами с релевантни цени за полети и информация.

„В допълнение, пътуващите, които посещават Facebook страница, свързана с пътувания, но не са избрали все още дестинация за своето пътуване могат да видят реклама с призив за посещение на сайта на авиокомпанията“, написаха от Facebook в своя бизнес блог.

От компанията позволиха на лимитиран брой рекламодатели да изпробват техните реклами за полети, включително и Air France и Hopper, приложение за търсене на самолетни билети. Air France използва рекламите, за да доведе трафик до своя сайт, видя цената на търсене да се понижи с 66%. Hopper пък стигна до понижение на цената за инсталиране на приложението и повишение на потреблението като резултат от рекламите.

„Отварянеето на перспективата за реклами за полети доведе до огромна разлика в представянето на нашата кампания“, заяви шефът на отдела за привличане на нови клиенти в Hopper, Саймън Леуин. “Цената за инсталиране беше намалена с почти 20% във Facebook и нивата на взаимодействие с рекламите скочиха главоломно, заради по-добрата релевантност на рекламите.”

От Facebook заявиха, че рекламите за полети ще бъдат налични глобално за всички рекламодатели през следващите седмици.


8 преглеждания