• Юлиян Величков

Безплатна конференция за дигитален маркетинг на 2 юни в София


Digital Pro – безплатна конференция за дигитален маркетинг, ще се проведе на 2 юни (събота), в София, в сградата на Международно Висше Бизнес Училище. Конференцията е напълно безплатна, но с предварителна резервация. Всички 220 присъствени места са изчерпани, но всеки желаещ може да проследи конференцията онлайн – отново чрез регистрация.

Дигиталният маркетинг като азбука, като история, като бизнес, като развитие, като част от една огромна прогресия – ще бъде представен от млади и експерти в сферата. Те ще бъдат лекторите и специалистите със своите професионални познания и натрупан опит, а тяхното присъствие е изпълнение на една от целите на събитието. На едно място, в един ден, те да покажат и да споделят своя опит, своя поглед в една постоянно развиваща се дигитална среда, която става все по-достъпна за хора с различни цели, но и все по-специфична.

Представяме ти водещите лектори и редът спрямо посочената програма и темите, с които те ще се представят пред аудиторията в залата и онлайн. Конференцията ще бъде открита от Мирослав Запорожанов (Zapomedia) с темата „Как да създадем успешна онлайн маркетинг стратегия?”. Той ще се появи и по-късно през деня, за да представи темата: „Как да правим ефективен email маркетинг през 2018г.?

Подред в програмата, участниците и техните теми:

Пламен Бързев (Design Connected) Как успешно да оптимизиране дизайна на нашия сайт за повече продажби?

маг. инж. Евгени Йорданов (Adamanta) – Как успешно да оптимизиране дизайна на нашия сайт чрез SEO маркетинг?

Александър Славов (All Channels) – Как да правим успешен Content & Creative marketing през 2018г.?

Ивелина Манова (Accella Digital) – Как да правим ефективни GOOGLE AdWords реклами през 2018г.?

Стилиян Запорожанов (Zapomedia) – Как да правим ефективни FACEBOOK реклами през 2018г.?

Мария Атанасова (7Talents/NetInfo) – Как да правим успешен Video Marketing през 2018г.?

Дечко Стефанов (EasyAds) – Kак да анализираме правилно нашия сайт чрез GOOGLE Analytics?

Мартин Попов (Interactive Share) – Как да бъдем успешен Digital Account Manager в агенция?

Николай Илиев (CloudCart) – Как да създадем успешен онлайн-магазин?

Никола Романов (Trak.ink) – Как да създадем успешен Dropshipping Business?

Защо да гледаш ли? Главната цел на Digital Pro е да представи и предостави възможности, съвети, концепции за по-ефективен дигитален маркетинг за цялата 2018 г. Програмата е направена така, че да обхване най-важните съставни части на дигиталния маркетинг, чрез които любители, професионалисти, предприемачи, StartUp компании и всички, които имат интерес, да се реализират в онлайн среда, и да създадат печеливш бизнес.

От конференцията можеш да научиш ефективни съвети за това как да създаваш успешна маркетинг стратегия, в зависимост от твоята пазарна ниша. Ще получиш съвети и препоръки за по-успешна онлайн реклама. Конкретни наставления за по-предно класиране в търсачките. Качествено използване на видео маркетинга, който се разраства с всеки изминал месец. Още за теб оптимизация на сайт, така че да генерираш повече трафик и да реализираш повече продажби.

За кого е подходяща конференцията Digital Pro?

При положение, че си професионалист в областта на маркетинга и работата ти е свързана с PR дейности, реклама, консултации в сферата на онлайн-пазаруването, то можеш да научиш много за актуалното и задаващото се като тенденция през 2018 г.

Съдържанието на конференцията е подходящо за бъдещи професионалисти в сферата на онлайн маркетинга, за студенти и ученици в по-горни курсове, които вече са се ориентирали към представителната страна на бизнеса.

StartUp компании и малки бизнеси, които имат нужда от по-добро представяне, също могат да се възползват напълно безплатно от възможността. За хора създаващи онлайн проекти, за любители, за IT специалисти, които биха искали да видят и другата страна на своя труд.

Всичко което те интересува относно регистрацията и програмата, и за повече информация относно събитието, посети https://digitalpro.bg/


34 преглеждания